*110311-110313* Storklinten

Under fredagen packade mamma och på em for vi till Storklinten över helgen.

När vi vaknade på lördag morgon så var det strålande sol. Vi packade ryggsäcken och tog oss till backen. Pappa skottade en grop och snart fick vi sällskap av familjen Godmo. Jag och pappa åkte några åk i backen. Det går bättre och bättre för mig, även om jag fortfarande åker med sele och linan. När jag hade åkt färdigt så var jag med mamma, Lukas, Malin och Ellen i gropen istället. Vi avslutade dagen med barnafterski, innan det var dags att gå tillbaka till husvagnen.

På söndagen var det väldigt mulet på fm och mamma misströstade. Vi packade lunchen och tog oss till backen ändå och rätt som det var så dök solen upp. Idag åkte pappa och jag mycket i backen. Mamma var i gropen med Lukas, Malin och Ellen. Vi åt lunch tillsammans och hade trevligt. När vi satt i gropen så kom flygräven Gunnard förbi på skotern.
Sen var det dags att packa ihop och åka hem igen. Kram Elias
Gunnardpå skoter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0