*110228-110306*

110228, mån
Idag var vi hemma och tog igen oss efter allt som har hänt sista tiden. På em skrek Lukas i 3 timmar. Mamma trodde att han hade fått i sig mjölk och hade ont i magen. Jag var till grannarna och lekte på em. Mamma var stolt över mig, som var så tålmodig när Lukas var så ledsen.

110301, tis 
På fm kom William, Alex och Ebon och hälsade på. Vi lekte jättebra tillsammans. Det var leksaker över hela huset, men kul hade vi. Lukas var gnällig och klängig och sover dåligt.

110303, tors
På em var vi till vc med Lukas. Lukas hade fått dubbelsidig öroninflammation och det var dags för ny penicilinkur.

110304, fre
Idag var det underbart väder. Vi var ute och hackade is och snö på garageuppfarten. På kvällen hade jag och pappa fredagsmys med chips och "toy stojs" (toy story). Jag gillar Buzz Lajtur (Lightyear).

110305-110306, lör och sön
Efter frukost packade vi ihop och for till Storklinten över helgen.

Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0