*100918* Lördag

Grattis på födelsedagen poppo! Idag har mamma och pappa möblerat om i vardagsrummet hela dagen. Jag var mer intresserad av att dom skulle leka med mig. Eftersom att dom flyttade runt på alla grejer så blev det ingen tv för mig. Det gjorde att jag var väldigt speedad på kvällen. Jag behöver få sitta ner och vila under dagen. Tvn är ju mitt sätt att koppla av.

Mitt på dagen kom pappas moster och hennes man på besök. Vi fikade och så lekte jag och Ingegerd med mina bilar och skördetröskan. Hon visade mig hur skördetröskan gör.

Det blev riktigt fint i vårat nya vardagsrum. Hela familjen blev nöjd. Lukas hjälpte pappa att koppla in tvn, så äntligen kan jag se på tv igen. Kram Elias


P.S Igår fick Lukas klippa tuppkamen. Visst blev han fin!
FöreVattenkammad tuppkamNyklippt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0