*100913* Upp som en sol och ner som en.....

På morgonen var vi till stor och liten. Lukas satt själv i 20 min, för han hade ju så mycket att titta på hela tiden. Jag lekte mest med bilarna, tågbanan och huset.


På vägen hem så ville jag inte ha jackan, men när vi nästan var hemma så sa jag: -Mamma, jag fryser! Mamma tyckte inte att det var så konstigt, eftersom jag inte ville klä på mig. När vi kom in så satte jag mig vid tvn och fortsatte att klaga på att jag frös. Mamma stoppade om mig filten och kollade tempen. Jag hade 38 grader i feber. Efter en liten stund så kräktes jag och sen så sov jag i 1,5 timme. Resten av dagen blev en lugn dag på soffan framför tvn.
Smile!

Lukas övade på att sitta och på att ligga på magen, vilket inte är hans favorit.


Nu hoppas vi på en bättre dag imorgon. Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0