*100813-100815* Nolia

Idag, fredag, packade vi husvagnen och for till Piteå för att gå på Nolia. Vi var framme vid 3-tiden och hann gå några timmar redan idag. När vi kom till husvagnen hade faster och hennes familj kommit. Malin var inte med, men istället hade Sara med en kompis, Kattis. Jag fick gå med tjejerna och leka i lekparken på kvällen. Det var kul.

*100814*, lördag gick vi iväg tidigt till Nolia och var där hela dagen. Det finns massor att se där. Solen sken och det var jättevarmt och skönt. Vi träffade farmor och farfar och åt lunch med dom och faster med familj. Efter lunch fick jag gå med farmor och farfar och titta på traktorerna i flera timmar, så att mamma och pappa kunde få titta på det dom tyckte var intressant i lugn och ro. Jag passade på att provsitta alla traktorerna och drog i växelspakarna och körde med ratten.


Efter Nolia följde farmor och farfar med till campingen och så grillade vi. Det var toppen väder och vi hade mysigt och trevligt. Jag lekte och busade med mina kusiner. Ja, jag adopterade ju Kattis som kusin.

*100815*, söndag kom vi iväg lite senare på morgonen. Idag stannade kusinerna hemma i husbilen. Nu var vädret inte lika härligt. Det var kallt i luften och det blåste. Idag var jag trött och satt gärna kvar i min vagn och lekte med Blixten och Sally, som följde med mig i min bilväska. Lukas var också trött efter några dagar med många intryck, så han sov länge i sin vagn. Vid 16-tiden gick vi tillbaka till campingen och grillade hamburgare och sen packade vi ihop och for hemåt.

Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0