*100920* Måndag

Idag var vi iväg på Stor och liten. William och Alex var också där. Idag var det rekord, det var 61 st som var där och lekte och sjöng. Så många har det aldrig varit där tidigare. Kul! Vi stannade kvar på lunchen, men varken jag eller William hade tid att sitta still så länge. När vi kom hem så sa jag till mamma att jag var hungrig. Då blev mamma sur och förklarade att lunchen var redan avklarad. Då blev jag ledsen och till slut gav mamma med sig och fixade lite mat till mig.

Just nu så äter jag inte så mycket mat och dessutom är utbudet minimalt. På inne-listan finns:
pannkakor
pasta
korv
blodpudding
fiskbullar
morot
frukt

På ute-listan finns numera:
köttbullar
lasagne
köttfärssås
gurka och paprika
kyckling
kött

Mamma försökte att lura mig häromdagen genom att köpa kycklingkorv, men det var inte gott. Tur att jag överlistade henne.
Tyvärr så har min älskade vlänni (välling) halkat ner på listan efter att jag var sjuk. Numera tycker jag att den smakar surt (dåliga smakminnen kanske).

Lukas har kommit underfund med att han kommer framåt i gåstolen och börjar att nå det han vill.


Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0