*101101-101107* Höstlov

Denna vecka var jag ledig (från dagis), precis som skolbarnen. Det var skönt att ha en lugn vecka hemma med mamma och Lukas.

101101, måndag tillbringades i tvättstugan.

101102, tisdag fick vi besök av Ronja och Tindra från dagis. Tanken var att 15-timmars barnen på dagis skulle komma och hälsa på, men dom andra kunde inte komma. Ronja och jag "degade". Det var kul. Sen var vi nere i källaren och lekte en stund tills Tindra kom. Då var det dags för lunch. Vi åt morötter, korv och bröd. Efter maten ritade vi. Sen var det dags för tjejerna att gå hem.


101103-101105, ons-fre handlade vi mat, gjorde ärenden och packade inför helgen. Lukas var lite febrig på torsdagen, men blev inte sjuk. Antagligen så berodde det på att han håller på att få en tand till.

101106, lördag gjorde vi oss klara och drog husvagnen till Storklinten. Den ska stå där i vinter. Förhoppningsvis så ska vi få några fina vinterstunder där, både i pulkbacken och i skidbacken. Lördag kväll handlade mest om att komma på plats. På söndagen tog vi oss en promenad runt i området. Jag provade mina skidor och det var stor skillnad mot i våras. Jag har blivit en riktig hejare på att ta mig fram på längdskidorna. På em var det dags att åka hem igen.


Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Faster

Så härligt med vintercamping :D

Hoppas att du får många härliga stunder på skidorna i vinter :)

Kram

2010-11-15 @ 22:44:31
Postat av: Lisa

Kul att du tycker om skidåkning. "God tur". Kram.

2010-11-16 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0