*101027-101031*

101027-101028, ons-tors
Nu var vi tillbaka i vardagen och jag tillbaka på dagis. Det var roligt att få träffa alla kompisarna och leka igen. Mamma och Lukas passade på att göra ärenden under tiden.

101029, fre
Idag var vi hemma och tog det lugnt. Mamma var tjock i halsen och kände sig lite hängig. Vi lekte och hade det trevligt.

Lukas har fått sin första tandborste och jag har tagit på mitt ansvar att borsta hans tand om kvällarna. Jag är så försiktig och duktig. Lukas tycker att det är spännande och kul.
Storebror hjälper tillLinslusBusfrö

101030, lör
Idag var pappa ute i husvagnen och gjorde den klar för vintern. Jag var och lekte i husvagnen medans pappa pysslade. På kvällen kom mamma ut också och hjälpte till.

101031, sön
Mamma och jag for iväg på gymnastiken på fm. Sen fortsatte vi med husvagnen under dagen.


Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så duktig du är Elias som hjälper Lukas med tandborstningen. Det är bra att du jagar bort tandtrollen hos honom också, så ni båda slipper "de små otäckingarna" i munnen. Kram, mommo och poppo.

2010-11-16 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0