*100415* Mellis främmande

Redan idag, efter bara tre dagar, har jag lärt mig att mamma kommer och hämtar mig när dom andra föräldrarna kommer och hämtar sina syskon. Jag lär mig snabbt hur allt går till.
Efter dagis så följde William, Alex och deras mamma med oss hem på mellis. Det är tredje dagen i rad som jag fikar mellis på bron. Det är mysigt!
Vi lekte en stund på framsidan och skottade snö bl a innan det var dags för dom att åka hem.


Under dagen, när jag var på dagis, hade mamma och Lukas besök av mammas jobbarkompis. Hon fick en pojke två veckor efter att Lukas föddes. Dom är så små att dom båda fick plats i Lukas liggvagn. Lustigt!


Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0