*100410* Ormberget

Idag blir lillebror 1 månad och nu är det bestämt. Lillebror ska heta Lukas. Jag är väldigt stolt över honom pch pussar och kramar gärna på honom. När någon vill titta på honom så blir jag skeptisk och säger: Det är MIN lillebror! Det enda som är jobbigt är när han skriker (vilket inte är allt för ofta). Då håller jag för öronen och säger: -Nej! Men jag lär mig för varje dag som går att det är så han talar om vad han vill.



Idag, lördag, packade vi massäck och for till Ormberget. Pappa fick inviga sina nya skidor. Han och jag åkte skidor i backen och mamma fick vara med Lukas.
Efter att vi hade ätit lunch så smet jag ner för backen med stora kliv. Pappa tog på sig skidorna och åkte efter mig. Sen fick jag åka i hans famn upp för liften och ner till mamma igen. Efter det var jag inte intresserad av att åka skidor mer själv, utan föredrog att få åka i pappas famn istället.


Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0