*100401-100406* Påsk hos farmor och farfar

Resan upp startade inte så bra, då jag kräktes redan efter en liten stund. Vi åkte hem och bytte kläder och sen var vi på väg igen. Resten av resan gick bra.
Vädret har inte varit så bra under veckan, men vi har haft trevligt ändå. Jag har åkt traktor, skoter och busat en massa med kusinerna och Tim, fiskat haj, åkt pulka m.m. Jag fick påskägg och en present av påskharen. Det var en fyrhjuling (duplo).

Resan hem var lite jobbigare. Jag kräktes flera gånger. Pappa stannade bilen och drog ner fönstret lite grann, för att jag skulle få friskluft. Efter några gånger så stannade vi och pappa och jag gick ur bilen och kastade sten i diket en stund. Nästa gång vi stannade bilen så tittade jag omkring mig och sa frågande: -Parkeringsplats? Ska vi kasta sten pappa?

Tack för den här gången farmor och farfar. Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0