*100513-100516* Kristi himmelsfärd

I helgen bar det av till Kalix camping. Det är inte så många campingar som har öppet så här års. Pappa kollade vädret och bestämde att det var dit vi skulle fara. Det var ett bra val, för det var varmast i hela landet här. Det var ett 10-tal husvagnar på campingen, men dom var tomma. Det var byggarbetare som bodde i dom, men dom var antagligen lediga denna helg.

Vi har mest tagit det lungt tillsammans, varit vid den fina lekplatsen, kastat sten i vattnet, gått promenader, varit upp till stan som låg på andra sidan vägen, njutit utav vädret och familjen. Jag har övat på att stanna. Oftast så springer jag bara så långt jag kan och lyssnar inte när mamma eller pappa ropar på mig. Jag måste nog öva mer på att lyssna och stanna.
Dimma över vattnetLekparkenMyrorNära till stanPappas lärlingPappas hjälpreda

Hoppas att din helg var lika bra. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0