*100608* Tisdag

Idag har jag varit på dagis. Efter det var vi på biblioteket och lånade nya böcker, innan vi skulle åka till William. På väg ut från biblioteket så blev jag hungrig. Vi gick och handlade äpple, så att jag skulle klara eftermiddagen.Jag ville handla ett till mig, mamma och William. Sen gick jag några steg från fruktdisken, vände mig om och sa: Ett till pappa också! Sen tog jag några steg igen och utbrast: Ett till Ebon också, Ebon äääälskar äpple.

Jag lekte med William och Alex innan det var dags att åka hem och göra mat. Lukas var också hungrig och skrek hela vägen hem. Mamma berömde mig, för att jag var en så duktig storebror och satt tyst och tålmodigt i bilen, fast jag fick lov att hålla för öronen då han skrek så högt.

Det var lite besvärligt att lägga mig ikväll. Det var svårt att varva ner, för det är ju så ljust ute. Mamma förklarade att det är så här ljust om kvällarna på sommaren. Jag tittade ut och sa: -Månen? Har månen blivit solig?

Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0