*100606* Nationaldagen

Idag, söndag, var vi in till stan, där dom invigde Storgatan och firade nationaldagen. Det var massor av folk och aktiviteter där. Jag fick leka en stund i lekparken. På skeppet fanns det en kikare. Pappa frågade vad jag såg i kikaren. -Haha, en flicka, svarade jag.

Det var olika aktiviteter på Storgatan, bl a ponnyridning, hunduppvisning, ansiktsmålning m.m. Jag ville inte vara med på något. När det blir mycket folk så blir jag lätt blyg och håller mig till familjen.

Vi avslutade med att äta på restaurang. Det gick så där! Jag hade mycket spring i kroppen, krälade på golvet, smet från bordet några gånger och ville inte äta maten. Jag får nog öva på det där lite mera en annan gång.

På kvällen kom farmor och farfar förbi och hälsade på. Det är alltid svårt att varva ner när man har haft besök. Däremot så sov jag i min säng ändå till kl 2, då jag tassade över till stora sängen.

Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0