*100530* Storhandling

Idag tog vi oss i kragen och for till mataffären, för att fylla alla tomma hål i skafferi och frys. Varje gång vi är och handlar så ledsnar jag när vi kommer till frysarna, men idag tänkte mamma inte ge sig. Vi tog två varuvagnar och satte Lukas i en och mig i den andra. Som vanligt så ledsnade jag när vi kom till frysarna, men då sa mamma att jag och pappa kunde gå ut en stund, så att hon fick handla färdigt.
Pappa tog mig på axlarna och så gick vi till Biltema och köpte en sån där pinne, som ska sitta på min cykel, så att mamma eller pappa kan hålla i den när jag cyklar.
När vi kom tillbaka så var mamma nästan klar. Det var bara blöjorna kvar. Sen bar det av mot kassan. Vi packade och packade och packade och till slut var vi klara. Slutnotan blev 5000 kr! Nu behöver vi inte storhandla på ett bra tag.....tack och lov!

Kram Elias
Kvittot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0