*100107* Torsdag

I natt var jag busig och pigg och var vaken mellan kl 2.30-5. Mamma och pappa var inte lika pigga som mig. Kl 8.40 väckte mamma mig och så for vi till vårdcentralen, så att mamma kunde lämna ett prov. Efter det åkte vi vidare till dagis, där jag hade en toppen dag och lekte. Vi var inne hela dagen, då det var -32 grader idag. Då behöver vi inte gå ut.

När mamma kom för att hämta mig så hade jag ingen brådska. Jag lekte med bilarna och jag visade mamma på mattan hur man kör till dom olika ställena.
När vi satt i bilen så blev jag ledsen och sa: -Jia åka dagis. Det är väl ett toppenbetyg!

Hoppas att du har haft en lika bra dag som jag. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Din lilla busunge - du ska sova om nätterna!

2010-01-08 @ 06:51:47
Postat av: Jen116

Härligt att höra att du trivs på dagis nu.

Ha en bra helg!

KRAMIS

2010-01-08 @ 08:23:38
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul att du gillar att gå på dagis!

Hoppas vi ses när ni kommer tillbaka till Mommo och Poppo.

Många stora kramar

Fam Berggren

2010-01-08 @ 19:32:26
Postat av: Engla

Burr vad kallt! Här hade vi bara blygsamma -20 och det tyckte JAG var jobbigt.



Du ska ju inte vara vaken på nätterna! Speciellt inte dagisdagarna. Hoppas det var en engångsföreteelse! Hade du mardrömmar?



Trevlig helg!



Kram

/Engla

2010-01-08 @ 22:50:01
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0