*100802* Utflykt

Gårdagens lek med grannarna gav mersmak. Jag ville gå över och leka igen. Mamma ringde och kollade hur deras dag såg ut och vi bestämde oss för att ta en tur till lekparken. Mamma packade lite fika och så satte hon mig och lillebror i syskonvagnen. Det var skoj. Lukas börjar bli så stor nu och vi kan busa tillsammans en del. Både han och jag sken upp som solar när vi fick sitta bredvid varandra.
Vi lekte och busade i parken. Efter en stund åt vi lite frukt och drack festis i Jeepen. Sen gungade vi, innan det var dags att gå hemåt och äta lunch. Vi blev bjudna av grannarna att äta plättar med dom. Det var trevligt. Efter maten tackade vi för oss och en trevlig dag.



När vi kom hem så gick vi och plockade lite jordgubbar och då kom Anna och Siri förbi. Siri är en framåt tjej, som redan har börjat att gunga på alla fyra, trots att hon bara är 4 månader. Lukas är lite mera nöjd med att bara vara. Vi umgicks en stund innan det var dags för dom att åka hem.


 Efter maten fick jag bada med lillebror och sen var det dags att gå och lägga sig.


Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad det är mysigt att få vara med i er vardag. Jag gillar verkligen alla bilder. Många kramar, mommo.

2010-08-25 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0