*100731* Lekhörnan

Idag har pappa jobbat hemma med att färdigställa framsidan. Mamma tog med mig och Lukas till Ica Maxi för att handla lite mat. När vi kom dit så ville jag åka bilarna (som man stoppar i mynt i). Jag fick sitta i dom en liten stund, men sen sa mamma att nu måste vi handla. Jag muttrade: -Jag ville leka mera. Då kom mamma på att jag faktiskt har blivit tillräckligt stor för att vara på Maxis lekhörna. Sagt och gjort så stannade jag där och lekte med Brio tåget medans mamma handlade i lugn och ro, för Lukas sov. Fiffig va!


Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Christina

Mycke' fiffigt! =)

2010-08-18 @ 16:51:26
Postat av: Lisa

Tänk så mycket man får göra när alla är lediga och kan ha roligt tillsammans. K U L. Kramar från mommo och poppo.

2010-08-19 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0