*091010* Leos lekland

På fm var vi hemma och tog det lugnt i pyjamasen och lekte bl a i nya lekhörnan i källaren. Jag var inte så intresserad av att sova middag, men efter lite kämpande från mamma så orkade jag inte streta emot längre.

När jag vaknade så hade faster Ingela och kusin Sara precis kommit. Jag fick ny blöja och lite päron innan jag, faster och kusin tog bilen till Leos lekland. Det var kul. Först sprang Sara efter mig, men efter ett tag bad hon faster att springa efter mig istället, för nu var Sara trött. Hihihi, det var inte jag. Vi åkte rutchkana, lekte i bollhavet, åt glass, cyklade och hälsade på lejonet Leo. Allt var roligt, utom att hälsa på Leo. (Jag talade om för mamma och pappa många gånger den kvällen att Leo är farlig).

Faster tyckte att jag sprang mycket och fort, men jag la in en växel till när dom började prata om att åka hemåt. Då var det dags att springa fort.

Väl hemma så åt vi mat och fatte Indla och Tada fick pusta ut en stund innan dom åkte hem igen.
Tack för en trevlig em faster och Sara! Hoppas att ni hade lika trevligt som jag. Stor kram från Elias
Spännande att klättraFarliga Leo vill kramasMmmmm, glass!Gungar med SaraKlara, färdiga, gååååå!Dags att åka hem

Kommentarer
Postat av: Faster

Jo, vi hade lika kul som dig på leklandet, men det var tur att vi var två som kunde springa efter dig... så att vi fick vila lite ibland.



Kram från faster :-)

2009-10-12 @ 11:34:47
Postat av: Christina

Va' roligt att du fick komma iväg och leka av dig lite. Hälsa din mamma att jag mår mycket bättre nu =)

2009-10-12 @ 12:25:39
Postat av: Anna

Hej hopp! Det ser som om det går undan på Leo's när du är i farten. Malte och Märta var också där på lördag, men vi var där när de öppnade och for hem efter lunch. Nästa gång kanske vi kan åka tillsammans?

2009-10-12 @ 13:21:51
Postat av: Sandra

Det ser ut som om du haft det riktigt roligt med din faster och kusin! Önskar jag vore närmare så jag kunde ta med dig ut på äventyr ibland. Puss och kram från din Moster

2009-10-12 @ 15:36:55
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: kusin Sara

det var riktigt roligt att fara dit me dej, de gör jag gärna om! :)



Kram <3

2009-10-12 @ 21:49:27
Postat av: Engla

Vilken HELDAG! Antar att du sov ganska gott på natten i alla fall.



Jag tyckte Leo såg ganska snäll ut för att vara ett lejon, jag tror inte du behöver vara rädd för honom.



Må så gott

Kram /Engla

2009-10-14 @ 11:06:15
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0