*091007* Regnet det bara öser ner...

När jag äntligen vaknade idag, kl 7.50 så sa mamma att det regnar ute. Vi klev upp och gjorde oss klara för dagen och för dagis. Innan jag klev in i bilen så hann jag springa fort, fort i vattenpölarna på gatan.
Jag skuttade glatt in på dagis idag och fick skrattande fram till mamma: -Titta mamma, många vattenpölar!
När mamma for så stod jag i den största pölen på gården och plaskade med mina fina gummistövlar.

Just nu går jag en hel del på dagis. Det är lite blandade känslor när mamma lämnar mig. Ibland går det jättebra och ibland är jag ledsen. Jag saknar mamma och pappa, då jag inte hinner träffa dom lika mycket just nu. Pappa har även jobbat om helgerna sista tiden.

I söndags, 091004, gjorde mamma och pappa om lite i gillestugan. Dom tog in tjocka mattorna från uterummet och min rutchkana, så nu har jag en lekhörna där jag kan leka massor. William var här måndagkväll 091005 och provade rutchkanan. Dom åt även mat med oss innan det var dags för kvällsrutinerna.

Hoppas att ni mår bra och att ni också får ha roligt i vattenpölarna idag. Kramar från Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hos oss snöade det nu på förmiddagen men nu regnar det här med. Vad kul med lekhörnan nere i källaren :-)



Kram från faster

2009-10-07 @ 12:29:36
Postat av: Jen116

Själv har jag oxå lekt i vattenpölar idag. Jag satte mig helt sonika i en stor pöl. Men jag vet inte... Förstår liksom inte glädjen i vattenpölarna, som du verkar göra.

KRAMIS

2009-10-07 @ 15:42:54
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Christina

Vattenpölar hade vi i helgen så det både räckte och blev över - idag på morgonen -5 grader och sol =)

2009-10-08 @ 07:42:53
Postat av: Christina

Diana, tack för att jag fick prata med dig idag! Värmde verkligen. =)

2009-10-08 @ 15:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0