*091104* Onsdag

Idag tog mamma på sig ett par hängselbyxor. Då sa jag till mamma: -Nä mamma, inte säkerhetsbälte!

Idag hade vi sångstund på dagis. Det var första gången som hela dagis samlades för att sjunga tillsammans. Det gick bra, så nu hoppas vi att det blir av fler gånger.
Vi har fått stora klossar på dagis, som jag tycker är jättekul att bygga koja med.

Det går bättre att bli lämnad på dagis igen. Mamma funderar på om det var en förkylning, eller omständigheterna med att pappa har jobbat mycket och att mamma inte har varit bra, som bidrog till det hela. Vem vet, kanske det bara var en sådan period i mitt liv att jag inte ville bli lämnad.

På väg hem från dagis så somnade jag i bilen och sov på mammas axel enda in till soffan. Då vaknade jag när mamma klädde av mig.
Jag åt först middag, sen tog jag en macka och avslutade med att äta två vällingflaskor innan jag somnade ikväll. Jag är i en tillväxtperiod just nu och mamma har plockat undan massor av kläder. Nu har jag storlek 92/98.

Nu sover jag sött i min säng. Hoppas att ni också får sova gott. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är bra Elias att mamma har säkerhetsbälte...hihi. Bli inte så stor nu att mommo inte orkar bära dig. Kul med sång, man kanske får höra litet prov senare. Kram.

2009-11-04 @ 22:25:07
Postat av: Faster

Hejsan, vad kul att höra att det går bättre att bli lämnad på dagis igen. Vi kanske syns i helgen om ni är hemma när vi är i farten :-)

Kram

2009-11-05 @ 15:56:14
Postat av: Kusin Elin

Hejsan ''stora'' killen!!!

Vad kul att det går bra för er där hemma nu.

Hälsa Mamma o pappa!!! Hejdå <333

2009-11-07 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0