*091102* Min Blixten-bil är tillbaka

Idag när mamma hämtade mig på dagis, så hade hon en glad överraskning till mig. En ny Blixten-bil! Det är en likadan som min första Blixten-bil (den högra på bilden). Den bilen hade jag dagligen med mig till dagis, sov med den, åt med den och lekte massor med den, men en dag försvann den på dagis. Jag vet inte om den ligger i sanden, eller vart den kan vara.
Då köpte mamma och pappa en reserv bil till mig (som den i mitten). Den dög, men jag har saknat min Blixten-bil massor. Varje gång som jag har sett en likadan på bild eller i filmen så har jag blivit jätteledsen och sagt: -Min Blixten-bil borta!!!
På dagis har vi också en plastbil, som ser ut som Blixten (som den vänstra i bilden). Den har jag sovit med, när min bil har varit borta.

Ikväll sover jag (förhoppningsvis) gott i min säng med min nya fina Blixten-bil stadigt i handen.
Natti nattikram från Elias



Kommentarer
Postat av: Englas pappa

Ren och skär barnlycka. :)

2009-11-02 @ 21:51:05
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Christina

Vilken snäll mamma du har! Säkert att din gamla bil ligger i sanden på dagis och då kommer den fram när ni barn är där och gräver. =)

2009-11-03 @ 06:24:48
Postat av: Sandra

Vad skönt att mamma köpte en ny till dig. =) Säg åt henne att hon får köpa flera och hålla i lager. ;)

Stora kramar från Moster

2009-11-03 @ 09:39:05
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Jen116

Du är noga med detaljer... :) Vad charmigt!

Kramar

2009-11-03 @ 09:40:48
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0