*090531* Husvagnspremiär

I helgen har jag, mamma och pappa varit på husvagnspremiär för i år. Vi skulle ju ha varit iväg första maj, men då blev jag sjuk, så vi passade på i helgen istället.

Vi har varit på promenader, lekt i lekparken (som låg alldeles bredvid våran husvagn), grillat, tittat oss omkring i bygden, jag fick duscha där och ha med mig vattenkannan i duschen, hälsat på kaniner som bodde på campingen m.m.
Igår sprang jag runt och sa: lillalån, lillalån, lillalån hela tiden. Pappa undrade vad jag sa och mamma klurade halva dagen innan hon kom på att jag sa: springa långt! Det brukar vi göra hemma mellan köket och mitt rum, springa långt!!

Jag gick även runt och sa: hedola, men det har mamma fortfarande inte kommit på vad det betyder. Det kommer nya ord varje dag. Det är så roligt att kunna göra sig förstådd.

På lördagen grillade pappa falukorv åt mig. Jag åt 8 skivor innan jag var nöjd. Det är gott med korv! Hihihi!

Just nu är jag inne i en fas då jag gärna gurglar i glaset och häller ut innehållet. Sen ser jag bara busig ut och gör det igen när mamma säger nej. Ett förstadie av trots???

Här kommer lite bilder från helgen. Kram Elias
Titta vilken fin Pappa grillarPappa och jag i lekparken

Kommentarer
Postat av: Jen116

Ni verkar ha haft det jättehärligt... :) Det är nästan så att man blir lite avundsjuk.



Sköt om dig, Elias.



Kramar!

2009-06-01 @ 08:35:54
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det verkar att ha blivit en fin husvagnspremiär. Fina bilder från en bra helg med bra väder. Dattis! Kram från mommo och poppo.

2009-06-03 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0