*090505* På bättringsvägen

Äntligen verkar min förkylning ha vänt. I natt sov jag riktigt bra. Jag somnade vid 20-tiden, vaknade vid midnatt jättearg och hysterisk (hungrig), somnade efter lite välling och kärlek och sov till kl 5.30, då jag fick komma till stora sängen och åt lite mera välling. Sen sov jag till kl 8.25. Det var behövligt för oss alla.

Idag har jag äntligen börjat att äta lite grann. Jag har nästan inte ätit något alls på en vecka. Jag är feberfri för första gången sen förra tisdagen. Tyvärr är den retliga hostan kvar. Det är jobbigt att hosta så hårt och mycket.

Nu orkar jag t o m leka lite, men inte för länge. Viljan är större än orken än så länge.

Ha en jättetrevlig dag och tack för alla kommentarer. Dom gör mig glad. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig, skönt att höra att du är på bättringsvägen nu. Hoppas att du blir helt frisk snart. Kram från faster

2009-05-05 @ 14:49:34
Postat av: Christina

Skönt att höra att du är på bättringsvägen!

2009-05-05 @ 17:53:04
Postat av: Anonym

Kul att ni är på benen!



Såg de snygga bad/sol-kläderna igår kväll, det blir perfekt! Tack för lånet.



//Anna

2009-05-08 @ 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0