*090603* Dagisavslutning

Ikväll var jag, mamma och pappa på sommaravslutning med dagis, innan alla får semester. Det var några föräldrar som hade det på förslag. Vi tog med oss något att grilla och träffades på Hägnan. Min familj grillade "torv" (korv). Alla mina fyra fröknar var där med sina familjer. Jag blev så glad när jag märkte att det var massor av folk som jag kände igen. -Mamiii (Marie), sa jag glatt. Hon är en stor favorit just nu.

På Hägnan fanns det får som vi var och tittade på. Det var spännande. Efter att vi hade grillat, så passade jag och flera andra barn på att dansa och leka på en liten dansplats. Det var en rolig och trevlig kväll. Det enda som kunde ha varit bättre var vädret. Det var kallt och duggade medans vi var där. På väg till bilen så tilltog regnet. När vi kom hem så fick jag ta mig ett varmt bad.

Nu sover jag gott och laddar för en ledig dag med mamma imorgon. Jag önskar er en trevlig kväll. Kram Elias

Är inte korven färdig snart pappa?Smaskens!Mina fröknar bl aDansa, dansa, dansaDagiskompisen Nora och Isak i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där såg trevligt ut! Synd på vädret som sagt men dansen verkar att ha gått bra i alla fall. Varm kram från mommo och poppo.

2009-06-03 @ 23:07:38
Postat av: Christina

Roligt med lite fest, men avslutning? Ska du inte gå på dagis någé mer?

2009-06-04 @ 06:25:02
Postat av: malinjjohansson

vilka söta bilder :)

2009-06-06 @ 21:15:57
URL: http://maaaalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0