*090708* Onsdag

Idag har mamma och jag haft en lugn morgon här hemma. Vi sov till kl 7 och gick sedan runt i pyjamasen ända till kl 12. Vi lekte massor med bilarna och jag passade på att tvätta flera bilar. Mamma bakade en kaka och jag tittade lite på Byggare Bob.
 

Vädret har inte varit så tilltalande sista dagarna. Endast +11-13 grader och mulet. Dessutom har det blåst vissa dagar. Därför var det skönt att bara vara inne idag.

Vi tog oss en promenad, så att jag fick vila. Efter vilan gick vi ut en kort stund innan det var dags för middag. "Lorv" (korv) och makaroner. Smaskens!!!
Vi for en sväng till affären och handlade mjölk, som vanligt och åka till återvinningen.

Ikväll kom pappa hem lite tidigare, så att vi hann busa en stund. Det uppskattade jag! Jag var uppe i varv, men det gick bra att somna trots det.

För några dagar sen pratade jag en hel del om Tåte (Åke) och klickade med tungan som han gjorde.
Jag fortsätter att jobba på mina ord och meningar:
Jia tätta bile (Elias tvätta bilen)
Mamma läta bot (Mamma läsa bok) m.m.

Nu ska jag försöka sova gott. Söta drömmar! Kram Elias
Snygging!

Kommentarer
Postat av: Christina

Skönt att vara inomhus ibland. Idag ska Werner, hans mamma och pappa + vi åka till Junibacken och Vasamuseét i Stockholm. En liten utflykt mitt i allt regnande. 40 mm regn sedan igår!

2009-07-09 @ 07:07:37
Postat av: Lisa

Du har blivit så stor och duktig, kramar från mommo och poppo Boman.

2009-07-09 @ 09:59:35
Postat av: William

Vad snäll du är som låter din mamma baka :-)

2009-07-09 @ 11:22:07
URL: http://fambergengstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

tack :) vem vet hur de kan bli me de man får helt enkelt bara se hur de blir

2009-07-10 @ 09:18:11
URL: http://alskarattsjunga.blogg.se/
Postat av: Jen116

Ja du söta Elias. I skrivande stund är det 30 minuter till jag går på semester. Det är så skönt. Du ska själv få se när du har blivit vuxen...



Eftersom jag nu blir lite mindre aktiv på nätet så önskar jag dig och din familj riktigt trevliga sommarveckor!



KRAMIS

2009-07-10 @ 11:29:16
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0