*090707* Kompisar!

Idag på fm var vi först förbi pappas jobb och lämnade mat till honom. Efter det var vi till William och hälsade på. Oscar var också där. Vi sprang och busade, hade mellis ute, lekte i hans hus, sparkade boll m.m. Trevligt!

Mellis
Oscar

Efter vilan tog mamma och jag det lugnt hemma. Jag lekte mest med bilarna och mamma fixade lite med sina bestyr. Idag kissade jag på pottan två gånger. Första skvätten kom tyvärr på golvet, men jag lär mig nog snart hur detta funderar. Efter middagen fick jag bada i stora badkaret. Det är roligt. Idag fick jag ha "tvål" i vattnet (skumbad). Det var spännande och jag jagade bubblorna.

Pappa jobbar mycket just nu och hann precis hem innan jag somnade. Då blev jag glad.

Mellan kl 22-22.45 var mina föräldrar in till mig 4-5 gånger. Därför fick jag sova i stora sängen och gjorde det ända till kl 7. Inte illa!

Hoppas att ni har sovit lika gott. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0