*090119* Första dagisdagen....

blev en vab-dag för pappa. Vab står för vård av barn, dvs att jag är hemma förkyld och hes. I natt har jag sovit oroligt och hostat. Jag fick sova i mammas säng, så idag är vi trötta båda två.
Mamma får jobba idag och pappa får vara hemma, så får vi se hur länge jag blir hemma.

*090120* Tisdag
Idag är jag hemma med mamma, som inte heller är pigg, utan blir hemma från jobbet ikväll. Vi försöker att ta det lite lugnt med film, böcker och liknande. Hoppas att vi mår bättre snart. Tack och lov så verkar pappa klara sig än så länge.

Idag snöar det lite lätt ute och det är -5 grader. Det är länge sen det snöade. Hoppas att jag piggar på mig snart, så att jag kan få gå ut och skotta, för det tycker jag är roligt.

Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Sandra

Pigga på er!

2009-01-20 @ 16:00:24
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att ni blir friska snart! Här tror jag att vi har börjat om igen...bägge tjejerna har börjat hosta!!!

2009-01-20 @ 19:21:37
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com
Postat av: Christina

Krya på er!

2009-01-21 @ 06:51:15
Postat av: Lisa

Tråkigt men inte oväntat! KRYA PÅ ER! Mor och mormor.

2009-01-21 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0