*090109* 2:a dagen avklarad

Idag var mamma och jag till förskolan igen. Det var inte så många barn där idag pga sjukdomar. Vi var 3 av 4 nya och endast 3-4 st veteraner. Jag stannade inne och höll Linus sällskap medans dom andra gick ut, för Linus hade inte tillräckligt med kläder med sig för att leka ute. Det var -10 grader. Idag lekte jag mycket med köket, bilarna och garagen och så åkte jag båda rutchkanorna flera gånger.
Här kommer jag!Tjohoooo!
Favoritbordet med bilar och garageJag och ViktorLinus och jag leker i köket

Det var lite jobbigt att somna idag. Jag måste erkänna att det inte är det roligaste här i livet. Tänk om man slapp sova. Nåväl. Vi har inte gjort något speciellt i em. Jag har suttit och övat på fröknarnas namn och blev riktigt duktig på det.
I helgen är vi lediga hela familjen. Då ska julen dansas ut. Hoppas att jag får hjälpa till att plocka ner kulorna från granen, för jag har blivit en hejare på det ju länge tiden har gått.

Jag önskar er alla en trevlig helg. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Engla

Verkar vara ett fint dagis du hamnat på. Nära hem? Vi har en precis likadan rutschkana på öppna förskolan. På dagis har vi bara kanor utomhus men de är rätt roliga de med. :)



Hoppas du inte blir smittad nu när det verkar vara många sjuka. Antar att det kommer som ett brev på posten. Ha nu en trevlig hemmahelg med mamma och pappa.



Kram

/Engla

2009-01-10 @ 08:38:07
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Faster

Vad kul för dig att få börja på dagis :-)

Hoppas att det går lika bra för mamma oxå :-)



Ha en trevlig helg.

Kram,

faster

2009-01-10 @ 14:24:14
Postat av: Lisa

Det vilar inte många ledsamheter hos dig inte, fortsätt så. K R A M Mormor och Polarn.

2009-01-12 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0