*090107* Social på hög nivå

*090106* tisdag
Igår på morgonen kom Wavva (William) över och lekte en stund. Han kom redan kl 9. Det är fördelen med att kliva upp tidigt, man hinner ta vara på dagen.
Jag lyckades sova bra idag. Jag sov först i min säng och sen sov jag på pappas axel. Totalt 2 h. På em var vi ut och skottade snö och åkte bob. Det var ca -15 grader, men det kändes inte så kallt.

Jag somnade kl 19.30 på kvällen, men vaknade kl 20.45 när mamma kom hem. Sen låg jag vaken i en dryg timme och ropade på mamma och pappa hela tiden. Dom fick komma och söva mig flera gånger. När jag väl kom till ro så sov jag ganska gott under natten.

*090107* onsdag
Idag har mamma och jag varit sociala medans pappa återgick till vardagen och jobbet. På fm var Märta över och hälsade på. Vi tömde min leklåda och längst ner i den låg...........Bob Bob! Jag blev så glad när jag såg honom. 
När Märta hade gått hem åt vi lunch och sen var det dags för mig att sova middag. Det var jobbigt att somna. Det tog 30 min innan jag kom till ro och även idag (som många andra dagar) var jag ledsen när jag somnade. Det är inte ofta som jag somnar lugnt och glatt.
På em var vi och hälsade på Oscar. William kom också dit. Vi röjde en hel del och hade kul, tills jag ramlade av en vovve och slog i huvudet. Det var inte så farligt, jag blev mest rädd, men mamma och jag packade ihop och for hem till pappa. Då blev livet lite roligare. Jag somnade som en stock efter vällingen. Nu hoppas jag på en bra natt, så att jag är pigg imorgon.

Byggare Bob filmerna är en stor favorit som går flera gånger om dagen här hemma. Jag har lärt mig att säga som Bob: -Ta ta ta! = Klart vi kan! (Kan vi fixa det? Klart vi kan!) Jag klappar gärna händerna när jag säger det och ler med hela ansiktet.

Söta drömmar till er alla. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0