*090103* Nytt år!

Hoppas att ni har haft en bra början på det nya året. Nu är det kallare ute igen. Idag har det varit -15 grader.

*090101* torsdag
I torsdags var jag och pappa och hälsade på farmor och farfar medans mamma jobbade. På fm var pappa och jag ute och åkte bob och skottade lite snö, men pappa säger att det inte finns någon snö att skotta. Jag är nöjd med att bara gå runt med min spade och ha det bra.

*090102* fredag
I fredags var farmor och farfar förbi en stund. Dom kom precis när jag skulle gå och sova. Därför blev det lite sent med min middagslur och sen var det jättesvårt att somna. Det tog 40 min och jag var jätteledsen. Mamma tror att jag blev övertrött. På em var vi och hälsade på William och hans föräldrar.

*090103* lördag
Idag har pappa och jag varit hemma och lekt medans mamma jobbade. Vi såg bl a på hockeyn. Jag sa: Mååål. Nej nej nej! Jag har ju hört av pappa hur han hoppas att dom ska göra mål och sen säger han nej om dom missar.

Jag passade på att leka med legot på em. Det sista jag gjorde innan jag gick och la mig var att hälla ut alla bitarna på golvet.


På återseende. Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Lisa

En riktig trevlig fortsättning på det nya året till er också! Ja har man det inte trevligt så gör man det trevligt! Underbar bild! K R A M

2009-01-06 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0