*090202* Dags för vab igen

I natt har jag hostat och hostat och hostat. Den verkar inte vilja släppa, så i em ska mamma och jag till vårdcentralen och se om vi kan få något som hjälper mig. Pappa var hemma på fm och sen tog mamma vid. Det var riktigt jobbigt i natt och jag tror minsann att vi har sovit dåligt allihopa.

Igår (090201, söndag) rensade vi i garderoben och provade kläder hela fm. På em var vi till faster och hälsade på. I kusin Malins rum finns det fåglar som jag är intresserad av. Dom är roliga att titta på, men samtidigt lite läskiga när dom flaxar. På vägen hem somnade jag i bilen, inte så långt från våran gatan. Det gick bra ändå. Vi gjorde nästan samma rutiner som vanligt, men hoppade över tandborstningen, eftersom att jag var så trött.

Det har blivit lite kallare några dagar nu, men det positiva är att solen har börjat leta sig fram och att man hör fåglarna kvittra. Det är inte länge kvar tills att våren är här. Vad mysigt!

Jag önskar er en trevlig dag. Kram Elias, som hoppas på att hostan försvinner snart


Kommentarer
Postat av: Faster

Vad trist att du har fått vara hemma idag igen. Hoppas att du fick någon medicin så att du slutar hosta snart.

Kram

2009-02-02 @ 16:14:53
Postat av: Christina

Vilken otur du har att bli förkyld igen. Krya på dig så är du snart tillbaka på dagis igen.

2009-02-02 @ 18:29:02
Postat av: Engla

Krya på dig!



Kram

/Engla

2009-02-02 @ 20:40:52
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0