*090820* Duplo lego

Jag har upptäckt mina duplo lego. Titta vad fint jag har byggt:
90 cm högt, precis som mig!
Tornet som jag har byggt är 90 cm högt. Pappa mätte mig och tornet och vi var lika höga.

Jag har fått en laddabil (raggarbil) av pappa, en blääää (Bel air). På lördagarna så kan man fylla bagaget med godis. Idag fyllde mamma bagaget med flingor. Hihihi!
Dodis!Natti natti blääää
Självklart så ville jag sova med raggarbilen första kvällen!

Igår kväll var jag, mamma och pappa och tittade på raggarbilar. Dom har träff på onsdagskvällarna under sommaren. Det var många fina bilar, som dök upp på sensommarkvällen.

I morse när mamma och jag klev upp vid 7-tiden, var det bara 3 grader ute. Hösten är på väg med stormsteg.

Hoppas att ni har det bra. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Moster

Kul att få se ett inlägg igen i bloggen! Alltid lika kul att få följa med i din vardag. Moster saknar er!

2009-08-20 @ 21:52:24
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska du bli lika duktig byggare som din pappa, men jag hoppas att det inte blir så höga byggnader. Vilken fin raggarbil du har fått. Jag blev lite avundsjuk. Hoppas du hade fina drömmar med så fint sovsällskap. Stor kram från mommo och poppo förstås.

2009-08-21 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0