*090811* Tisdag

En kort summering av veckan som gått:
Det har gått bra att komma igång med dagis, även om jag var lite ledsen på tosdagen när mamma lämnade mig.

*090807* Fredag
Fredag var vi till Malte och Märtas sommarstuga och hälsade på. Vi har pratat om det länge, men nu blev det äntligen av. Morgonen började med dimma, men sen sprack det upp och blev en underbar dag. Vi grillade parisare, åt glass, badade och lekte. Väl hemma sov jag 2h 15 min.

*090808* Lördag
Lördag var vi förbi William på fm och lekte. På em var vi och grillade hos bekanta. Det var många barn där. Jag somnade inte förrän kl 22.45.

*090809* Söndag
Söndag sov jag till kl 9.15 och mamma och pappa var tacksamma för det. Sen var jag seg och kramig hela dagen. Mamma trodde att jag var "bakis". Jag sov middag redan kl 11.30-13.15. Det var årets varmaste dag, så vi gick ner i källaren och mös i gästsängen alla tre. Då kräktes jag. Pappa tog tempen på mig och den sa 38,4.
Pappa var snäll och hämtade tvn ner i källare och där låg mamma och jag under filten och tittade på film.
På kvällen var faster med familj förbi en sväng. Just då var jag ganska pigg pga alvedonet.
Under natten sov jag i stora sängen och hade 39,3 i feber. Jag kräktes en gång till under natten.

*090810* Måndag
Måndag fick jag vara hemma med pappa på dagen. Ingen mera feber och kräkningar. Vi blåste såpbubblor och lekte med bilarna.
På em var mamma hemma med mig. Humöret är fortfarande lite svajande ibland, men annars mår jag bra.
Vi passade på att plocka dom hallonen som inte hade torkat bort i värmen. Mamma la sina i en skål. Jag la mina i munnen istället.

*090811* Tisdag
Idag fick jag vara hemma för säkerhets skull, men det är ju ingen fara med mig längre. Imorgon blir det att ta sig till dagis igen, om inget speciellt inträffar.

Hoppas att ni mår bra i sommarvärmen. Kram Elias
Mmmm, hallonSmaskens!Min och mammas skål

Kommentarer
Postat av: Faster

Visst är det gott med hallon :-)



Kram från faster

2009-08-11 @ 21:26:11
Postat av: Jen116

Lika bra att stoppa hallonen i munnen, innan någon annan hinner äta upp dem!

Ha det bra!

Kramis

2009-08-12 @ 07:58:25
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Moster

Kul att få läsa om din vecka och skönt att du blivit bättre igen!

Många kramar från Lindesberg

2009-08-12 @ 20:22:00
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Christina

Mmmmmmmmmmmm, visst är det gott med hallon. Tycker min hund Simpson också.

2009-08-13 @ 06:41:31
Postat av: LIsa

Roligt att läsa på er blogg igen. Ja de bilderna pratade för sig själva, visst är det gott! Ni är aktiva som alltid. Många kramar - mommo och poppo.

2009-08-17 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0