*090430* Febersjuk kille

*090429* Onsdag
Natten till onsdag blev jag sjuk. Jag vet inte om det beror på sprutan som jag fick. Vid kl 4 tog mamma mig till deras säng. Jag hade 38,2 i feber och sov oroligt.
Mamma var hemma med mig hela dagen. Vi gosade en hel del, tittade på dvd och barntv, lekte lite med bilarna m.m.
Jag orkade inte äta så mycket idag, utan ville hellre gosa med mamma.


På kvällen tittade jag på hockey med pappa i soffan. Det var Lulää som spelade ikväll igen (Sverige-Usa). Febern tog över och jag somnade sött i pappas famn.

Jag fick sova hela natten i mammas säng. Jag sov oroligt i natt med och vaknade säkert 20-30 gånger.

*090430* Torsdag
Jag sov ändå till kl 9.30. Jag ropade på pappa (som jag brukar när jag vaknar), men jag lät mest som en hes tonåring i målbrottet. Vi låg kvar och tittade på tv en stund i sängen innan vi började dagen.
Jag hade 38,5 så jag fick vara hemma idag med. Jag har varit klängig och gärna suttit i mammas famn och kramats och tittat på tv. På fm var jag hemma med mamma och vid lunch tog pappa över. Jag har varit hängig hela dagen och vi har tittat på hockeyn tillsammans i soffan bl a.
Just innan mamma kom hem, kl 20, hade jag fått alvedon, så nu går jag på överskottenergi. Jag hade 39,2 som mest. Då är det bra med alvedon, som kan hjälpa till. Jag får även hjälp mot min hosta. Snoret rinner. Då säger jag: -Åh nej!
Hängig kille, som sitter i sin saccosäck

Nu är det snart läggdags igen. Det blir lätt konstigt med sovtiderna när man är sjuk och sover flera gånger om dagen. Jag tror att jag ska sova hos mamma i natt igen. Hoppas att ni har haft en trevlig valborg. Kram Elias

P.S. Grattis mommo och poppo på bröllopsdagen!

Kommentarer
Postat av: William

Hej kompis. Tåkigt att du är sjuk. Hoppas du blir piggare snart så vi kan leka igen...

2009-05-02 @ 09:03:16
URL: http://fambergengstrom.blogg.se/
Postat av: Christina

Krya på dig jättemycké!

2009-05-02 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0