*090417* Dattis!

Dattis (grattis) till mig, för idag har jag namnsdag. Jag säger även dattis till Liams mamma som fyller år idag och dattis till min kusin Elin, som fick ett föl i natt.

På fm var mamma och jag till William och hälsade på. Nu är det (förhoppningsvis) inte länge kvar tills han blir storebror. Det ska bli kul att få lära känna hans syskon. William har en jätterolig bok som jag gärna läser när vi är där. Den heter Bilar (från filmen Bilar) och har en massa knappar som gör en massa ljud, bl a en bil som startar, droppande ljudet från oljekannan, radion i bilen m.m.

På em var vi till Liam och hälsade på. Vi sa dattis till hans mamma. Vi fick smaka tårta, men jag föredrog garneringen (vindruvorna och bananen). Vi lekte bl a med bilarna och traktorerna, men ibland ville inte Liam att jag skulle låna dom, så då tog han tillbaka dom. Då blev jag jätteledsen och gick till mamma och slog henne istället. Det var ju lättare så.
Vi satt vid bordet och målade med kritor. Det var jättelänge sen vi sågs, men det gick bra ändå.

Natten till idag vaknade jag endast för vällingen. Annars sov jag kl 20-7.25. Jag hoppas att denna natt blir lika bra. Hoppas att du också får sova gott och trevlig helg till er alla. Kram från Elias

P.S Tack för kortet Mommo och Poppo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varsågod snygging och grattis igen. Tack för en rolig vecka. Sov lika gott de flesta nätter. Kram. Mommo och poppo.

2009-04-17 @ 22:12:11
Postat av: Sandra

Skäll på moster!!

Jag hade din namnsdag inringad i båda kalenrarna men kommer jag ihåg den? Nej, det märkte du kanske.. Ber om ursäkt och säger grattis i efterskott till dig lillkillen!

Kram /moster

2009-04-18 @ 14:38:46
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0