*090405* Söndag

Idag har pappa pysslat på nere i källaren. Mamma och jag var och handlade mat på fm. Jag skötte mig bra och satt still i vagnen nästan hela tiden. Vid kassan släppte mamma ner mig och vips var jag borta vid brödet. Mamma får nog börja öva löpning snart, om hon ska hinna ikapp mig.

Det var svårt att somna på dagen. Det tog 70 min innan jag äntligen somnade. Sen sov jag i nästan två timmar.

På em hittade jag mammas bilnyckel. Jag satte den till örat.
-Hallo pappa! Mmmm. Mmmm.

Pappa hittade mitt badskydd, som jag hade när jag var nyfödd. Jag fick prova den, men den har blivit för liten:


Idag var det nollgradigt och kallt i luften, även om solen lyste. Mot husväggen var det +13 grader, men det har inte smält så mycket ändå. Nu längtar vi till påsken och hoppas att det blir kalasväder då.

Jag har en utmaning till "alla" som är in och tittar nästan dagligen, men aldrig ger sig till känna. Skriv gärna en kommentar i rutan nedanför. Vi vet att ni är ca 10-20 besökare/dag!!! Antar du utmaningen???

Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Engla

Det var en rätt rolig bild de tagit på dig! Tänk vad man växer med tiden! Snart får jag en lillebror som kommer få plats i ett likadant badskydd, otroligt att någon kan vara så liten. ;)



Angående utmaningen så känner du inte mig alls. Min pappa gick i samma skola som din mamma när de var mindre. Krångligare än så blir det inte. :) Men jag tycker om att titta på andra bebisar och barn och jag tycker du verkar lite busig. Busigt är bra! :)



Godnattkram

/Engla

2009-04-05 @ 23:01:23
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Anna

Visst, här är en nyfiken läsare. Nu sitter jag på jobbet och skriver på datorn. Snart ska jag få fika. Jag dricker kaffe och äter macka och pratar med alla tanterna. Ha det så bra på dagis. Malte och Märta har redan hunnit in på sina dagisar. Märta hade brådis in idag, hon skulle hinna först till frukten...



Kram Anna

2009-04-06 @ 08:54:57
Postat av: Jen116

Hej på dig Elias! Jag brukar erkänna att jag är här, men jag kan göra det nu oxå. Passar på att skicka en (förtidig) påskhälsning till dig och familjen!

KRAMIS

2009-04-06 @ 11:15:48
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Liams mamma

Jag erkänner, jag är en av dem ;-)

2009-04-06 @ 12:01:07
Postat av: Mia

Och vi i Enköping me!!Allt bra.Vi har haft riktigt vårväder idag.Kanonvarmt i solen men det envisas med blåst emellanåt.Ha en riktigt bra påsk på er nu!Kram Mia Nicklas Tosse Kalle

2009-04-06 @ 21:54:57
Postat av: Faster

Hej hej, jag är oxå en av alla som är in varje dag på din blogg :-)

Hoppas att du kan sova gott i natt :-)

Jag hoppas oxå att vi får ett härligt påskväder.

Kram från faster

2009-04-06 @ 23:04:41
Postat av: Christina

Läser din blogg varje dag och skriver en kommentar näästan varje gång. Synd att du har så svårt att komma till ro när du ska sova men det löser sig så småningom ska du se. Kram, hälsa mamma och pappa

2009-04-07 @ 08:55:09
Postat av: Jenny

Hej! Jag försöker vara inne och läsa varje dag. Det är roligt att följa Elias utveckling och läsa om alla era äventyr :-) Kram Jenny

2009-04-07 @ 20:23:44
URL: http://jenny.maurin.se
Postat av: Lisa

Jag är inte in varje dag (är dålig på det här med dator) men följer er gärna på många sätt. Du har verkligen blivit en stor kille, som det nu finns bildbevis på också. Kram mommo och poppo.

2009-04-08 @ 09:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0