*080930* 1-års besiktning, utan anmärkning!

Mitt på dagen gick mamma och jag ut en sväng med vagnen och tittade på traktorerna och lastbilarna. Jag är ju så rastlös över att bara vara hemma om dagarna. Nu får mamma skynda sig att bli bättre, så att vi kan åka på nya äventyr. En av lastbilschaufförerna har blivit kompis med mig och vinkar varje gång han åker förbi oss.

Idag var vi till bvc på 1-årskontroll. Det var flera kändisar där, Ester och Märta. William var tydligen där tidigt på morgonen.
Nu väger jag 10515 gr och har blivit 79,5 cm lång. Jag hade inte mycket tid att sitta still och lyssna på tanterna. Det finns ju så mycket annat att se och göra. Doktorn sa att jag har så fin hud och mitt hjärta slår så fint. Jag fick min tredje spruta. Det gick ganska bra. Jag blev lite ledsen, men jag tror att det mest var för att jag blev fasthållen. Dom satte dit ett plåster, men det lyckades jag pilla bort innan jag fick på mig kläderna.

Ikväll lyckades jag både slå på och av tvn, så nu behöver inte mamma och pappa ligga på soffan och slappa längre. Hehehe! Ha en trevlig kväll. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

En så stor kille du har blivit! Håller du på att fundera över "yrkesval"? Många kramar från mormor och polarn. Vila er friska nu.

2008-09-30 @ 22:53:32
Postat av: Jen116

Härligt att höra att du gick igenom besiktningen utan ombesiktning. Du är en sådan fin kille... :)



KRAMIS

2008-10-01 @ 11:43:22
Postat av: Christina

Grattis till 1-årsbesiktningen som skedde utan anmärkning!

2008-10-01 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0