*080929*

Vi fortsätter att vara förkylda här hemma och nu börjar pappa att känna sig hängig också. Trist! Jag är så less på att bara vara hemma. Jag river och sliter i det mesta och mamma försöker att hänga med i mina takter. Det blir lätt så när man inte får komma ut och träffa andra barn och göra något kul. Idag försökte vi ringa till farmor och se om hon kunde hjälpa oss, men där var det bara upptaget. Mamma bet ihop och sen så gick vi ut en sväng på tomten, för att lufta oss. Vi blev inte ute så länge, men det var kul att få gunga lite och trampa runt i löven på gräsmattan. Jag stod även och pillade på gräsklipparen och fick till slut upp oljestickan......hehehehe.

Ikväll lyckades jag äntligen, efter några kvällars slit, att stänga av tvn. Jag förstod väl att den där knappen gjorde något, men jag har inte varit tillräckligt stark för att lyckas trycka hela vägen på den.

Imorgon är tanken att jag ska på 1-årskontroll. Vi får väl se om mamma eller pappa kan ta mig dit. Mamma åker inte och jobbar imorgon, om hon fortfarande är så här förkyld. Sist jag vägde mig (080905) så vägde jag 10265 gr och var ca 78 cm lång. Vi får väl se om det är någon förändring sen dess. Jag ska tydligen få en spruta också, om jag är frisk.

I natt var jag ledsen flera gånger och vid kl 3 fick jag välling, men jag blev inte nöjd. Mamma gick och gjorde iordning en flaska till. Jag fick nästan i mig hela den med, sen sov jag gott till kl 7.
Ikväll vid läggdags åt jag nästan ur två hela flaskor med välling igen, så nu hoppas jag att jag kan sova lite längre. Söta drömmar till er alla önskar Elias


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så tråkigt att ni är "hängiga" i familjen. Nu känns milen långa igen, men tankarna är aktiva. Krya på er! Kram från Prinsbo.

2008-09-29 @ 23:09:53
Postat av: Christina

Krya på er önskar vi i Svenby

2008-09-30 @ 07:12:54
Postat av: Engla

Usch vad jobbigt att vara sjuka länge. Hoppas ni kryar på er så ni kan njuta av hösten igen.



Kram

/Engla

2008-09-30 @ 08:46:02
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Faster

Hej på er, hoppas att ni piggnar till innan helgen så att ni kanske kan följa med oss ut och campa en gång till i år... Krya på er

2008-09-30 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0