*080925* Förkylning på gång?

Jag har blivit lite glansig på ögonen, lite snorig och så är jag gnällig och tålamodet är på minus. Normalt är jag en tålig kille, som håller igång, men nu klänger jag gärna på mamma och smågnäller. Mamma känner sig inte heller pigg. Det är därför som hon inte riktigt hinner med mig:


Vi försöker att läsa och ta det lite lugnt. Vi hoppade över babysången igår och idag hoppar vi över Stor och liten. Det är bättre att ta det lugnt och bli frisk snart.

Igår hittade jag lådorna i hallen med vantar och mössor bl a. I lådan låg en lustig sak, som jag sa VOVV VOVV åt. Mamma påstår att det var en sån som man sätter på cykelsadeln.

I tisdags var jag i pappas famn och sa VOVV VOVV. Pappa trodde att jag menade min vovve, men jag såg ju en hare på gräsmattan. Jag ställde mig i hallen och tittade på den med pappa.
Igår när mamma och jag läste traktorboken, så pekade mamma på haren och då gick jag till hallen och sa VOVV VOVV!

Nu ska mamma och jag vila en stund. På återseende! Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad städat och fint ni har hemma hos er! ;-)

2008-09-25 @ 16:59:23
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0