*080922* Hockeysäsongen är igång!


........men ikväll gick det inte så bra för dom. Det kanske beror på att jag inte hade min hockeytröja på mig!

Idag var vi en sväng på Stor och liten, men det var inte så många som vi kände. Jag blev fort trött, så mamma och jag gick tidigt. Jag somnade i vagnen och sov 1h och 35 min.
På em har mamma och jag läst massor av böcker. Jag har suttit still och lyssnat när hon har pekat på alla sakerna och talat om vad det är för något.
Jag har hjälpt mamma i tvättstugan idag. Jag plockade ur torktumlaren och sen plockade jag i all smutsig tvätt i tvättmaskinen. Mamma tycker att jag är så duktig! Jag försöker att hjälpa till och göra mitt bästa.
Ikväll blev det makaroner och korv till middag. Det tycker jag om! Jag åt 2,5 skivor korv och 1 dl makaroner. Det kanske märks att jag är pappas pojke. Han tycker ju också om det!
Jag kanske är pappas pojke, men jag är mammas gotroll!
Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Va' roligt för dig och din mamma. Läsa och peka menar jag. Ser fram emot att för läsa för Werner (och lära honom allt bus jag kan).

2008-09-23 @ 12:12:09
Postat av: Lisa

Jag ska leta fram några "intressanta" böcker till du kommer, det ska bli så mysigt att få ha dig i knät en stund. Heja Luleå!

2008-09-24 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0