*080919* Äntligen fredag!

Idag har Liam varit här och lekt med mig en stund, medans hans mamma var till kiropraktorn. Det gick jättebra. Vi lekte och läste böcker, spelade musik och åt köttbullar

Dagens födelsedagsbarn är Linn, som fyller ett år. Grattis! Vi ska till henne imorgon och hälsa på.

Dagarna går så fort nu för tiden och jag har inte mycket tid till att sitta still, så därför blir inte bloggen uppdaterad på samma sätt som förrut. Det är väl min Polare som inte är så förtjust i det. Han grymtar och låter när bloggen ligger nere. Hihihihi!

Nu är jag inne i en fas då jag sover bättre, men vaknar en gång och vill ha en flaska välling. Oftast är det omkring kl 3-5, sen sover jag till kl 6-6.30 och kommer över till mina föräldrars säng och sover sista timmen.
Jag tycker om att äta mat själv och får nu äta mer av mamma och pappas mat. Däremot är det skönt att ha någon burk hemma i reserv. Jag har ärvt mammas matsinne....när jag är hungrig vill jag ha mat NUUUU!

Pappa fortsätter att jobba mycket, så det är jag och mamma nästan hela dagarna. Jag skiner upp som solen när pappa kommer innanför dörrarna. Synd att han är så trött och inte orkar leka så länge. Oftast kommer han hem då jag snart ska gå och sova. Hmmmm, hoppas att det där går över snart!

Igår var jag och mamma en liten stund på Stor och Liten. Det var lite barn där, men Liam var en av dom.
I förrgår var vi på Babysången. Det var packat med barn och vuxna. Jag blir lätt förstummad när det är mycket folk omkring mig. Det är inte mamma van att se. William var där med sin mamma, men nu är dom sjuka. Vi hoppas att dom piggar på sig snarast så att vi kan ses snart igen.

Nu vill jag sova middag. Jag är trött. När jag blir trött så river jag och sliter i allt jag kommer över och ibland kommer jag in i bitarstadiet också. Bäst att jag skyndar mig i säng innan det blir så. Natti natti. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Roligt att höra att du är matfrisk. Werner är precis likadan, mat nuuuuuuuuuuu, fast han är så liten.

2008-09-20 @ 16:50:40
Postat av: Elias

Mammas mat är alltid bäst! ;-) Hoppas att allt går bra för Werner. Kram

2008-09-20 @ 22:35:23
URL: http://snyggves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0