*080906* Tack!

Jag vill tacka för all uppvaktning på min 1-årsdag. Jag fick 10 kommentarer på min blogg, det kom sms, telefonsamtal, brev och paket med posten, kompisar som var och grattade och på kvällen kom familjen förbi. Det var mormor, polarn, farmor, farfar och faster med familj. Massor av paket blev det också.
STORT tack för allt!!

Nu är mormor kvar tills på tisdag och polarn kommer tillbaka imorgon söndag. Han är och jagar älg med farfar.

Idag har det varit toppen väder, ca 14 grader i skuggan (24 grader i solen) och strålande sol. I natt var det bara 2 grader. Vi har varit ute på två promenader idag och så har mamma och mormor plockat undan utemöblerna. Vi passade på att äta lunchen ute i solen. Jag provade blodpudding för första gången och åt nästan en halv själv. Pappa jobbar tyvärr idag, men vi hoppas att han kan var hemma med oss imorgon.

Jag vill även säga välkommen till världen till Henke och Lottas lillplutt, som föddes den 4 sep......OCH......
välkommen till ärtan, Karin och Pontus lilla grabb, som föddes den 5 sep! Kram från Elias

Kommentarer
Postat av: Christina (mormor)

Ärtan och hans mamma och pappa hälsar och tackar!!

2008-09-06 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0