*081031* Helgen är här!

Igår gjorde mamma och jag ärenden på fm och på em var vi till Liam och lekte. Det var jättelänge sen vi sågs. Vi hade jättekul och lekte jättebra tillsammans. På slutet hade vi stora kramkalaset.
När mamma och jag kom hem var pappa redan hemma. Dessutom hade vi besök av faster och kusin Sara. Lite senare kom även långa farbrorn och kusin Malin. Pappa, jag och långa farbrorn hade innebandyturnering. Vi skrattade och hade kul. Jag hade även jätteroligt åt den roliga bilden på långa farbrorns tröja. Tack för en toppendag allihopa!

Idag var vi hemma på fm och stökade lite och så fick jag bada. Det är jättekul! Pappa gjorde en tidig dag och kom hem redan vid lunch. Mamma tog sig en shopping runda medans jag sov middag. Det blev två nya pyjamas och två par strumpor till mig.

På em var vi på hantverksmässan. Vi träffade lite bekanta där. Roligast är ändå dom stora ytorna att springa på. Väl hemma så busade vi och lekte en hel del, innan det blev dags för sängen. Nu hoppas jag att jag får sova lika bra som jag gjort sista tiden. Jag sover från kl 20-05 (med kanske ett uppvaknande). Vid 5-6 tiden är det dags för en flaska välling och sen sover jag till kl 7-8. Inte illa med tanke på hur nätterna har varit förr.

Nu önskar jag er en toppen helg. Stora kramar från Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi i Svenby önskar dig och din familj en trevlig helg. Werner har börjat skratta nu oc försöker prata så det dröjer nog inte så länge till innan vi åxå kan busa (hihi).

2008-11-01 @ 07:25:43
Postat av: Engla

Vad skönt att du sover så mycket på nätterna, även för mor och far. :)



Och det lät mysigt med kramkalas! Själv brukar jag vilja ha en familjekram/puss. Också mysigt.



Ha en trevlig helg!

Kram

2008-11-01 @ 09:01:57
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0