*081029*

Snart har oktober också försvunnit. Tiden går. Snart är det jul. Knappt två månader kvar.

Idag hände det som mamma har väntat på. Varje gång som hon är in i kylskåpet så vill jag vara med. Oftast så öppnar jag grönsakslådan. Idag fick jag tag på en stor röd lök och bet till. FY! *Elias spottar och fräser* Det var inte gott.

Jag har varit klängig och gnällig både idag och igår. Idag sov jag först 1,5 timme på dagen och sen 25 min till på em.

Mamma har pysslat på här hemma idag och jag har som sagt var hjälpt henne (eller klängt på henne, det beror på vem man frågar). På em gick vi ut en stund, men jag ville inte ha vantarna och det var kallt ute, så till slut fick vi lov att gå in igen. Då blev jag ledsen. Det är svårt att välja. Vantar, eller vara inne.

När pappa kliver innanför dörren på kvällen så tar det inte länge innan jag har plockat fram klubban och bollen. Då ska vi spela innebandy/hockey. Det är jätteroligt.

Nu ska jag gå och lägga mig för natten. Hoppas att du får söta drömmar. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: AL

Cool lådbil, Ella har nästan en likadan. Hennes är från Pampers ;-)

2008-10-29 @ 21:41:12
Postat av: Lisa

eN SÅ SÖT GUBBEN I LÅDAN

2008-10-31 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0