*081028* Vad har hänt?

Hmmm! Något verkar ha hänt. Mamma och jag gick ut en stund i solskenet nu på fm. Ute på gatan fick jag syn på en vattenpöl och gick med raska steg och busiga ögon dit för att stampa och plaska i den. Vad händer?? Jo, jag föll på rygg, som Bambi på hal is. Jag såg nog rätt snopen ut. När jag väl hade tagit mig upp, så provade jag igen med samma resultat. Konstigt!

Sen skulle jag ta upp en sten som låg i en grushög. Det brukar jag göra, för jag älskar stenar. Den här gången satt den fast! Vad märkligt! Jag förstår ingenting! Vad är det som har hänt ute???

Uppe på våran altan på baksidan var det halt och lite kallt när jag skulle krypa upp för trappstegen. Jag måste nog forska i det här. Något skumt verkar vara på gång.
Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Vinter på gång kanske? Här regnar det bara (jisses om det hade varit snö som kommit så hade det säkert nått ända upp till fönstret).

2008-10-28 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0