*081027* En snabbsummering av dagen:

På fm kom William och hans familj på besök. Jag var på filurhumör och passade på att dra honom i håret flera gånger. Förlåt kompis! Oftast blir det så när jag är trött eller hungrig. Det är ju dumt att ge sig på sina kompisar pga av det, men ibland är det svårt att hålla reda på alla sina känslor.

På em var mamma och jag och handlade mat. Mamma hade tänkt att storhandla, men gav upp ganska snart, då hon märkte att jag inte kunde vara still. Det märkte även mammas jobbarkompisar *hihi* Tur att dom är många där som kan hålla ett öga på mig. Jag har även blivit en rackare på att dra pallbjörnar, stark som jag är.

Ikväll var farfar över och såg hockeyn. Jag fick inte vara uppe och se hela matchen. Nåväl, John Blund viskade i mitt öra att dom vann. Vad kul!

Det är lite jobbigt med att det har blivit vintertid. Jag försöker att ställa om mig på dom nya villkoren och det går faktiskt riktigt bra.

Ikväll lyckades jag ta mig upp i soffan själv flera gånger. Vilken lycka!
Söta drömmar till er alla önskar Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

En framtida storspelare?

2008-11-15 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0