*081015* Åh, vilken underbar morgon!

........åh, vilken underbar dag! Jag tror minsann att mina föräldrar börjar vara gamla och vill sova länge. I morse var det uppstigning kl 5.45! Det gäller att ta vara på dom vakna tillfällen som ges.

I natt vaknade jag 0.45 och fick komma till stora sängen. Det gick inte att somna om, så vi var vakna till kl 2.30. Mamma och pappa är trötta idag. Det är väl inte mitt fel att mina föräldrar går och lägger sig så sent (23.45) bara för att dom måste packa färdigt.

Nu har jag badat och packat färdigt, så nu åker jag och mamma till södern och hälsar på familjen. Ha det bra. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Engla

Hihi, det är väl inte så konstigt att du vaknade så tidigt när du ska ut och resa. Jippie! :) Mamma får sova när du vaktas av mormor. :)



Ha en trevlig "semester".

Kram

/Engla

2008-10-15 @ 09:33:17
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: kusinen

Vi ses på Lördag ;D

MVH Elin :D

2008-10-16 @ 18:12:46
Postat av: Engla

Hoppas ni hade det trevligt i Enköping.



Är inte så ofta jag är där, oftast kommer farmor och farfar hit istället. Men Enköping har jätteroliga(!) lekparker som jag tycker om.



kram

/Engla

2008-10-23 @ 12:00:51
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0