*081014* Resfeber

Snoren rinner fortfarande, men nu börjar jag tro att det är resfeber som jag har drabbats av. Mamma och jag åker till mormor och polarn imorgon och blir nästan borta en hel vecka. Idag packar vi och fixar inför resan. Mamma jobbar ikväll, så pappa och jag har "killar kan".

Jag visste att det var något som försvann i det där inlägget härom dagen. Jag måste få berätta att jag har fått en tand till. Min femte. Den upptäckte vi i helgen och den är ganska mycket framme, så vem vet när den dök upp. Den sitter till höger om framtänderna. Mamma är inte så sugen på att känna i min mun längre, för jag kan bitas ganska hårt.

Nu på fm var William över och hälsade på en stund. Tack för lekstunden kompis!

Jag har blivit riktigt duktig på att sova en gång om dagen. Igår sov jag 1,5 timme. Härligt!

Nu måste vi fortsätta packa om vi ska bli klara någon gång. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0