*081013*

I helgen när mamma jobbade så lärde jag mig att krypa upp i fotöljen i vardagsrummet. Soffan klarar jag inte riktigt än och det retar mig. Jag blir så arg och grymtar och bökar, men ni ska nog se att jag lär mig det snart.

Farmor och farfar var och hälsade på en stund i lördags. Det var trevligt. Då fick jag chansen att visa upp allt vad jag kan och alla saker jag har. Det är lätt att man blir lite överspelt när det kommer någon på besök.

Idag har mamma och jag varit ute och tittat på lastbilarna, traktorerna och grävmaskinerna på gatan. Det är farsinerande att titta på dom.

Det blev en kort uppdatering idag. Det jag skrev igår försvann. Det gick inte att lägga ut det och nu har jag glömt vad jag skrev då. Nåväl! Kram på er från Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi ska allt skaka fram några traktorer och någon lastbil med ev. i veckan att se på, och du vi har låga fåtöljer. Hi hi.

2008-10-13 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0